Alla inlägg den 16 september 2013

Av Bella & Bam - 16 september 2013 19:35

Nu är jag och min lillasyster ute och säljer newbody, någon som vill ha? Isf kan ni skriva i kommentarerna :D haha nej men jaha nu börjar det regna så vi ska nog sticka in till mormor och morfar och vänta till det regnat klart :D

Av Bella & Bam - 16 september 2013 17:26

Halloj! :D 

Jag är Bam, jag. :3 Och nej NT B A M.... -__- Det uttalas med ä, alltså Bäm. 3: Men det stavas med A...lång historia.   Och ja, som sagt är det jag som ska fixa en header. Nej jag är inte klar med den än, vill ju att de ska vara fint så.    

 

Jepp, jag är Otaku. ~ Googla om ni nt vet va de är. ;A;  

Vi hörs! Ciao

~ Bam


Och ja som ni kanske såg i andra inlägget så heter jag Bella :)


 

Och ja jag går på voltige, det är många som inte vet vad det är men det är att man gör gymnastik på en häst i galopp ;) På bilden är det jag som blir "lyft" :) Jag är även serie nörd, och jag kollar på TVD, PLL, OTH, TSC, TW osv. ;) Jaja nu ska vi gå hem till mig så bajj bajj 

~Bella

Av Bella & Bam - 16 september 2013 16:16

Aloha gott folk!
Just nu sitter Bam och försöker göra en design till våran nya blogg som vi förhoppningsvis kommer att fortsätta att blogga på efter att det har gått en vecka ;) haha jag och Bam har haft typ 3 bloggar innan men vi har typ bloggat 2 dagar men sen har vi slutat blogga för vi tyckte det blev tråkigt. Men nu ska vi försöka och börja blogga minst 2 gånger varje dag ;) vi kommer nog skriva om oss "själva" i nästa inlägg så hajj då
~Bella

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards