Alla inlägg den 17 september 2013

Av Bella & Bam - 17 september 2013 21:23

Hallå där 8D
Som ni läste i rubriken....mitt inlägg som jag skrev innan försvann, bara sådär. Det måste nog vara ett "ninja inlägg". -3- Jag har varit "oaktiv" och Bella tjatar på mig att jag måste blogga och fixa headern. Det är inte mitt fel att jag är en lat-otaku... ;A; Jag satt och kollade på anime hela dagen idag så jag bloggade typ inget. B3 Dessutom har jag en annan blogg med min andra bästis så där måste jag också vara aktiv. Fast de går lite bättre där för jag bloggar mest om anime. *O* Jaja, jag var nyss inne i duschen och snart ska jag lägga mig och läsa lite manga. Ha en trevlig kväll alla randoma människor. OuO
~ Bam (PS. Om ni undra när det kommer bilder på mig eller bella så kommer de snart, men för min del kmr de fram när min mobil är rensad...måste ominstallera min mobil helt för mycke saker... ;3;)

Av Bella & Bam - 17 september 2013 11:41

Hajj Hajj, idag cyklade jag, Mella och Bam till skolan. Haha vi hade lust så vi gjorde det ;) just nu sitter vi och äter inte så god mat i skolan :( snart ska vi ha matte, inte så kul men jaja ;) typ direkt när jag kommer hem så ska jag träna kul kul :) men jaja nu ska vi snart ha matte så bajj bajj
~ Bella

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards